perjantai 17. helmikuuta 2012

SPORTLOV!

Äntligen lov det är nog på tiden. Denhär veckan har det hänt så mycket att jag inte har hunnit blogga värst mycke. De har vari vinterbal helt super kiva och altmöiligt annat idag var det ganska chill i skolan vi var och se på gammeldansen i gymnasiet och jag var och danssa lite vals (stackars de som såg de fick säkert livstids traumor och typen jag dansade med ni skulle ha set hans min när jag steg upp och han märkte at ja e typ tio cm längre en han stackarn). Sen var det ju också röda dagen med lite extar program helt nice. Jag tycker det har varit liksom jätte bra fiilis i skolan denhär veckan hoppas det håller hela nian ut, för ja det är ju inte så länge kvar. Oj vad jag kommer att sakna många människor, snyft.
Jag behöver faktist lovet för att reda upp saker som jag flyttat frammot i typ en evighet fast alltid när jag bestämmer mig för att göra det så kommer det upp något roligare och förstås väljer jag det. Fast dehär lovet känns det som om alla har räst i väg och jag är den enda som kommer att vara hemma, men nu brukar man ju alltid hitta på något, måste i alla fall slippa och åka lite slalom har int hunnit ännu denhär vintern.

Men vad ni sen än gör på lover ha det så roligt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti