lauantai 11. helmikuuta 2012

IKEA köttbullar

Var i dag till frissan och lagade håret, inget extra färg och lite klipning, skulle så villa göra något lite mer radikalt men ha int annu riktigt bestämt mig vad så de blev nu de vanliga.
Sen for jag till IKEA, åltså jag älskar IKEA, det är bara så inspirerande. Jag skulle så villa fixa om mitt rum men jag har inte riktigt pengar för det, så jag köpte inget, men jag måste nog äta köttbullar för det liksom bara hör ihop med IKEA och dom är ju så goda och billiga.
Most säga att jag var lite avundsuka på alla de gulliga paren såm var och köpa möbler till deras första gemensamma hem. För altså jag vill också ha ett eget hem och någon att bo där med.

Men nu skall jag nog gå och skriva fördigt min lista om vad jag skall göra före jag dör. ja jag älskar att göra listår hehe.

Hatar denhär datan man kan int laga bilder, Sorry.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti