torstai 9. helmikuuta 2012

Brottom Brottom

Har haft lite problem med virus skyddet så jag har inte kunna blogga på några dagar men borde nog få den lagad någon dag. De har annars också varit så mycket pogram hela tiden att jag inte ens mins alting, måste börja med att laga en lista. Borde ännu idag hitta på ett ämne till en 15 minuters föredrag PÅ ENGELSKA! USH! Fundera på mode för att det skulle vara så änkelt men skulle kanske häldre villa ha om typ miljöföroreningar eller hungernöd, men ja kan int bästemma. Sen har vi ju litteratur historie prov imron, så onödigt skulle inte alls orka läsa...
Som tur är det snart lov, fast jag nog inte vät om det blir så mycket lov för att vi har så mycket skolprojekt att göra, käns som om jag är den ända i världen som inte är på väg utom lands...
Borde nog också laga på denhä bloggen, bilder och sånt, har vari lite lat med det... en till punkt på min lista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti