maanantai 20. helmikuuta 2012

Make the world a better place

Världen är inte rättvis, kommer aldrig att bli det. Men vi kan ju göra orättvisorna lite mindre genom att inte bara tänka på oss själv utan också på andra som lever under samma himmel som vi nära eller långt bårta.

Jag har alltid villa åka till Afrika för att hjälpa människor i nöd men man måst ju vara myndig så jag har nu inte gjort så mycket för saken. Men nu har jag faktist börja tänka på att det finns nänniskor som också behöver hjälp här i finland, de håller kanske inte på att svälta ihjäl men de kan ändå behöva hjälp. Så nu har jag faktist anmält mej som frivillig hjälpare eller vad det nu häter till röda korset så få se vad man nu sen får göra. Men till Afrika skall jag i allafall kenske redan efter gymin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti