tiistai 14. helmikuuta 2012

Glad vändag!

GLAD VÄNDAG ALLA GULLIGA MÄNNISKOR! Idag är det dagen för de viktigaste människorna i mitt liv; mina vänner man kan ju inte ens tänka hur tomt livet skulle vara utan vänner. Människor man kan lita på, skratta med och gråta med. Människor man kan vara sig själv med och stida med för att man vät att man till sist kan komma överens om saken.

Idag var jag och äta till rosso med några mina äldsta och härligaste vänner, alltid lika roligt att vara med dom. fast man nog ibland funderar varför man är med sådana yrbollar tills man mins att man kanske själv är den största yrbollen.


"Vänskap är som vatten man kan inte leva utan det" -Visa ord från mina kära vänner Veera och Maria-

Sorry lite dålig bild har inte precis någon system kamera, men man ser ju hur söta dom är.

Sen fick jag väta att jag slap på två lägersom hjälpis på sommarn. Hoppas bara att de inte blir på språkräsan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti