perjantai 24. helmikuuta 2012

Messilä

I dag var jag till messilä, första gången i backen det här året, fast jag har nu ine åkt så monga gånger förut så e int någon profs precis men jag föll bara en gång ganska stolt över mig själv. Det var riktigt roligt, man får ju lite adrenalin kick i backen ganska härligt, älskar farten fast jag inte alltid är så bra på att stanna (undrar nog att jag inte fick port förbud för man får ju inte störta) och så va de ju en hel del snygga pojkar där, ett stort plus i slalom åkning.

Sen ville pappa fara på vägen till kärkkäinen och jag har inget körkort så jag var tvungen och följa med i slalom klderna och ett bar "jätte sexyga" stövlar jag hadde på mig för slalom kläder och klackar är ju inte så snygt häller. Jag vet de låter ytligt men jag skulle ha villa ha en skylt där det står att jag inte brukar se ut såhär. Det käns ju som om alla skulle stirra. Började funder över hur mycket av självkänslan igentligen är fast på utseendet...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti