sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Loppis

Har äntligen fåt hyrt ett loppisbord (en sak ja borde ha gjort redan för ett år sen eller någo). Så nu liknar mitt rum som om någon skulle ha sprängt en bomb där. Altså hur mycket skrot kan man ha och varifrån ha alla dåmhär sakena liksom kommit? Jag hitta liksom en tarra-maskin, wtf viste inte ens att jag ägde en sån. 
Har försökt titta igenom klädskåpet men problemet är liksom att ja skulle kunna sälja alting. Vaför har jag köp så fula kläder? Världen är ju full av snygg kläder så varför har jag liksom köpt just domhär?

Imorgon sku de vara skola igen, har ingen fiilis att satsa på skolan fast det är "sista chansen" för det  är ju inte mycket kvar av högstadiet, som tur. De sejs ju att om man  klarar av högstadiet klarar man av vad som hälst. Fast igentligen tycker jag nog inte högstadiet har varit så hämskt, fast jag redan vänttar på att komma till gymin, träffa nya människor börja från början, och jag vät att jag inte är den ända som tänker så här.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti