tiistai 13. maaliskuuta 2012

Vanlig tisdag

Vet int varför men jag känner mej liksom helt hyperaktiv helatiden, människor börjar säkert snart bli störda på mej, förlåt. Men altså igentligen skulle jag i dag på en jobintervju och en skolning men de var båda till telefonsälnings firmor och jag bestämde mig för att jag inte ville göra det så jag inhibera dom båda, så nu e ja utan jobb igen bra jag... Probleme är ju inte att det inte skulle finnas jobb utan det att jag bara kan jobba i tre veckor för att jag redan har full bokat resten av sommarn och ingen vill ta någon och jobb till bara tre veckor...

Men altså jag for sen i stället tilll hjälppis utbildningen så som vanligt men sen kom Maria och berätta att hon och ett par andra skulle gå och se på vår teater tränares pjäs om en stund fast vi igentligen skulle gå dit först imorgon, så vi lämnade hjälppis saken på hälft och fo istället till teatern som var en bra sak för att det passade mig mycket bätre än imoorgon. Pjäsen var helt super nice, en massa drama och skodisana va jätte bra. Hoppas vår kommeer att bli lika bra.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti